poniedziałek, 28 lipca 2014

NOWOŚĆ

Hej ! Jestem tu niby od początku, ale ponownie.. Niestety wstyd się przyznać, ale zapomniałam zapisać nowo nabytego bloga, tzn. adresu e-mail i hasła , przed aktualizacją całego systemu/komputera.. i tak parę postów muszę odtworzyć tutaj, bo tam już się nie zaloguję.. A próbowałam parę dni z pare-dziesiąt razy na różne sposoby.. :)  Pierwszy post dla was na zapoznanie się z tematem..

Blog poświęcony będzie biżuterii, którą tworzę.. :) Wszelkimi informacjami na temat nowości, zamówień i innych dla mnie bardzo fascynujących i ważnych informacji :)
Bardzo chcę się rozwijać w tej dziedzinie i bardzo chciałabym nabywać nowe, ważna znajomości itd. itp. dlatego jestem otwarta na wszelkiego rodzaju komentarze, opinie i pomocne porady dla mnie.. :)

Jeśli możesz dodaj mnie do obserwowanych a ja na pewno będę i Ciebie często odwiedzać :)

Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do małych "lektur" w miarę możliwości przezemnie dodawanych.. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz