czwartek, 31 lipca 2014

Góralski Styl

Ostatnio nawiązałam współpracę z sąsiadką, która promuje rękodzieło osób z okolicy.. Zainteresowała się także moją twórczością, która w moim rejonie nie jest jeszcze dobrze znana.. Chciałabym się pochwalić kilkoma zdjęciami kolczyków i wisiorków jakie można aktualnie znaleźć w "Centrum Rękodzieła Artystycznego" w Bukowinie Tatrzańskiej.. :)  I jak wygląda gablotka początkowa z odrobiną moich prac.. 


  
Już niedługo mam nadzieję więcej zdjęć  jak to wszystko wygląda.. :) 


No i prace jakie będzie można tam znaleźć.. 
Wisiorek sutasz zielono-brązowy z masą perłową i drewnianymi, malowanymi koralikami oraz szklanymi, małymi zielonymi, matowymi i sznurkiem skręcanym 
.. Jeden z moich ulubionych :) 

 Następnie całkiem spontanicznie połączone kolczyki ciemno zielone w złocie z posrebrzanym łącznikiem.. :) 

No i kolczyki sutasz robione także jak jedne opisane we wcześniejszym poście - kolczyki a'la ślubne z łagodnym różowym dodatkiem.. Masa roboty, przez dużą ilość koralików, Toho, perełek i w centrum kryształek Swarovskiego..   Jedne także z ulubionych połączeń.. :) 
  Kolejne, które widzicie robione były dla mojej siostry na weselicho , ale w ostateczności oddane do "Centrum Rękodzieła Artystycznego"  jako jedna z lepszych, trochę odgapionych połączeń kolorów.. :) Z kryształkiem Swarovskiego, koralikami Toho, perełkami  i innymi koralikami z zestawów dla początkujących.. :)  Powiem jeszcze, że wzór bardzo mi podpasował.. :) 
 No i pierwsza moja parzenica - własny pomysł na wzór..:) Może nie jest idealny, ale jak na pierwszy raz byłam bardzo zadowolona z efektu.. :) Nie zapominając , że to jedne z pierwszych moich prac - robione jeszcze w tamtym roku :) .. Są także kolczyki , ale jakość wykonania nie bardzo godna pochwalenia się, ze względu na jakość pierwszych materiałów i niedopracowana technika szycia - dodatkowo w dużo mniejszej odsłonie.. :)   
Kolczyki czarno różowe także początkowo z zamiarem na wesele dla mojej siostry, ale że zmiana kreacji była, kolczyki zostały na stanie , a Pani Asia się nimi zainteresowała.. :)  Koraliki z zestawu dla początkujących.. :) 


No i prace zaczęte przez Panią Asię, która zajmuje się rękodziełem  i chciała spróbować swoich sił w technice sutasz.. Ale nie "podeszło" jej szycie tą techniką i w ramach współpracy dostałam kuferek jej materiałów, z których dokończyłam wisiorek itd. 

Na zdjęciu powyżej jest także szarotka, która oddaje  Góralski Styl.. :)  I w pracach dla tej osoby będą znajdowały się różne wzory, i elementy związane z góralszczyzną.. :) 


Kolczyki różowe z kryształkiem Swarovskiego także miały swój początek u Pani Asi.. :) W miarę możliwości dokończyłam je i już niedługo zostaną przekazane do CRA (czyt. Centrum Rękodzieła Artystycznego)

  W związku, że szarotka oddaje styl góralski postanowiłam zrobić proste kolczyki, w odcieniach najbardziej związanych, widzianych w góralszczyźnie.. :) Mam nadzieję, że szybko znajdą swojego właściciela.. :) Kolczyki mają szarotkę w środku i kryształek Swarovskiego.. :) 

Kolejny jest wisiorek o odcieniach niebieskiego i turkusu.. Koraliki jak wcześniej i szarotka do tego :) Początkowo miały być kolczykami, ale przez zamówienie w tych samych kolorach materiałów starczyło tylko na jeden - przerobiony trochę - wisiorek.. :) 

Ostatnie, które tu widzicie także trafiły do CRA.. ;) Były robione z zamiarem - jeden kolor sznurków , dodatki innego koloru.. Musiały także błyszczeć, stąd ten środek.. :) Koraliki przezroczyste, ciemno zielone.. :) Pasują do wszystkiego.. :) 

I póki co tyle w Góralski Styl można obejrzeć.. :) Teraz skupiam się na kolejnym większym zamówieniu i już niedługo pochwalę się co wyszyłam.. :)  Jak mogę prosić - komentarz jakiś by się przydał :D .. Miłego dnia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz