poniedziałek, 28 lipca 2014

Kolorowa biżuteria :)

Kolorowa biżuteria :)

No i witam ponownie :) Nie wiem, czy ktoś to będzie czytać, ale gdzieś trzeba się wygadać.. :) Ze względu na brzydką pogodę jaka panuje ostatnio u nas postanowiłam pochwalić się trochę starszymi projektami, a co po za tym to w bardziej kolorowej kolorystyce, żeby trochę serce się radowało :) 

Pewnego razu chciałam coś innego stworzyć, coś małego ale kolorowego.. A że jak kolorowe to zawsze kwiatki, to pomysł na kwiatki :) .. Zawsze można w różnych kolorach zrobić, bo wzór naprawdę łatwy a efekt mi się bardzo podoba :) 

Kolejne są kolorowe, ale robione ze strasznej (bardzo nie lubianej przeze mnie) jakości sznurków.. Sztywnych i po przeszyciu wychodził biały sznurek lub czarny, który przez środek przechodził.. :) 
 Tak to jest jak się kupuje zestawy dla początkujących.. a ludzie po prostu chcą się pozbyć gorszych rzeczy.. Ah ta naiwność :D Kolor mi się podoba, ale wykonanie mniej.. Dawno robione i jak widać jeszcze technika nie wyrobiona... Ale wzór ciekawy :D
  A na koniec bransoletka w neonowym odbieniu... Różowa ze posrebrzanymi kulkami.. Sznurek podstawowy pomarańczowy.. Niestety jak to moja siostra powiedziała..: Lepiej gdyby wszystko było jednego koloru.. ale rozumiem.. dopiero się uczysz :D
No i życzę tak kolorowych najbliższych dni jak kolory na moich starszych pracach.. Pozdrawiam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz