środa, 24 września 2014

Szyję z sutasz info : Nadchodzi jesień

Nie wiem czy jeszcze zdążę i czy zaakceptują mój projekt, ale był on robiony specjalnie na to wyzwanie.. Specjalnie, bo i pierwszy raz robiłam spinkę do włosów.. :) Dowiedziałam się i tak późno o tym konkursie ale w planach i tak miałam w tych kolorach coś uszyć , w ramach pierwszego dnia jesieni.. Ale kolczyki dopiero się tworzą, bo na pierwszy ogień rzuciłam właśnie tą spinkę.. Mam nadzieję, że kolory współgrają i będzie pozytywnie rozpatrzony mój wniosek o dodanie mojej pracy do konkursu.. :D

A o to spinka .. :) :



 Nie wiem na którym tle wygląda lepiej..
Czekałam specjalnie na słońce, aby dobrze zdjęcia wyszły..

Jakie kolory? Może zbyt mocne tutaj na zdjęciach wyszły przy pełnym słońcu.. Odcienie pomarańczy i ciemna czerwień, wpadająca lekko w fiolet oraz odcienie brązu i szary na zewnątrz.. Jeśli chodzi o sznurki.. Koraliki : pomarańcz, czerwień i różowo-fioletowe oraz ciałowe jeśli chodzi o te drobne, te większe: czerwone i pomarańczowe oraz "noc kairu" a środek kryształek Swarovskiego lekko pomarańczowy (nie umiem określić - można także powiedzieć, że cielisty) ..

Jestem dumna z tej pracy.. Bardzo spodobało mi się łączenie kolorów.. Na pewno to wykorzystam w następnych pracach a teraz baner, którym się inspirowałam w tworzeniu pracy :


Trochę przewagi jest w tych mocnych kolorach, ale dla mnie to prawdziwa jesień :D .. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz