czwartek, 25 września 2014

Niebieskie z dodatkiem lazuru..


Ostatnio były zestawy , konkursowe sprawy,w których naprawdę warto brać udział.. A dziś na szybko  jedna para kolczyków, które nie zmieściły się w poście z niebieskimi kolczykami.. 

A więc kolejna niebieska para z dodatkiem lazurowego jeśli chodzi o sznurki.. dodatki  złote :) .. 


Może i pisałam lub nie , ale właśnie gdy szyłam na zamówienie pierwsze co mi przyszło na myśl to wykorzystanie tych kolorów niestety jednak błąd przy wzorze i trzeba było robić kolejne, ale nie można zostawiać czegoś zaczętego tak ot i właśnie wykorzystałam początki do kolejnej pary w niebieskich kolorach.. :)  Bardzo ładnie prezentują się na uuuuszach.. :) Polecam..

I korzystając , że krótki dziś wpis tutaj.. Zapraszam na stronę facebook'ową (szukajcie : Biżuteria Reni) .. Mam nadzieję, że zaczną się komentarze i tu i tam :).. Miłego dnia..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz