sobota, 27 września 2014

Kolorowo mimo pochmurnego, zimnego i deszczowego dnia..


Kolorowo mimo pochmurnego, zimnego i deszczowego dnia.. Czyli u mnie dzisiaj i już któryś z kolei dzień deszczowy.. Dlatego także postanowiłam napisać nowego posta, który umili ten dzień.. Dodatkowo buszowanie po internecie, innych blogach .. :D A co znalazłam ciekawego?
Candy, czas poszukać swojego szczęścia u innych.. Być może dzisiaj, gdy się ma jaką taką nadzieję startuję w :  Pierwsze moje candy..


Bardzo fajny post, który baaardzo mnie wciągnął - z tą nutką świergocących ptaków i ta kawa z boku patrząca na mnie :D .. 

A żeby urozmaicić dodatkowo jeszcze ten smutny czas ogłaszam wszem i wobec ,że : 



i w przyszłości, gdy nie będzie za dużo zamówień pragnę brać udział w cyklicznych (co miesięcznych) kolorkach u Danutki.. Trochę wyzwanie, trochę odejście od "wymuszonych inspiracji" ..

Ale , ale.. Jeśli już jesteśmy w temacie kolorów to dzisiaj już za chwilkę pokażę wam moje nowe pary kolorowych kolczyków - tworzone właśnie w te pochmurne dni, dlatego też taka jakość zdjęć :( ..
Czekam na słońce bo już kończę pracę do "Cyklicznych kolorków u Danutki" - czerwień w roli głównej.. :D

A tu najnowsze kolorowe kolczyki ode mnie :D



Wyjdzie słońce zrobię lepsze zdjęcia - .. 
Edytowane 29.09 ..

No i wyszło słoneczko także zdjęcia nowe na różnych "teksturach" :


















I które zdjęcia najlepiej wyszły ? Mam nadzieję, że któreś się spodobają :D .. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz