wtorek, 16 września 2014

Kolejne zamówienia :)

Ostatnio mam zamówienia .. akurat gdy coś kończę, dostaję kolejne.. :) Tym razem poszły w ruch odcienie niebieskiego, choć nie odbyło się bez innych propozycji.. Ale zacznijmy od początku.. : 

Dzwoni Asia (koleżanka/sąsiadka zajmująca się rękodziełem) : Hej, była Pani ... (...) chciała kolczyki, ale jej kolor nie odpowiadał.. (...) Mówiła coś o odcieniach niebieskiego, ciemny turkus, lazurowy z granatowym.. Powiedziałam, że Ty (ja) to robisz i żeby się umówiła z Tobą.. 

Wiec ja pisze do niej czy można dowiedzieć się czegoś więcej na temat zamówienia .. 

Robię i tak bez odpowiedzi kolczyki w kolorach: lazur i granat.. z dodatkami złotymi jak ze wzoru wybranego u koleżanki .. 


Wyglądały jak na zdjęciu powyżej (aktualnie na stanie).. 

Niestety dostałam odpowiedz - kolory niebieskie.. Ale kilka ich miałam więc pojachałam bezpośrednio umówić się które i czy będzie ok.. 
Wszystko spoko i co dalej?  Zrobiłam kolczyki.. 

 .. które właśnie tak wyglądały jak na zdjęciu powyżej.. 
Ale czegoś brakowało.. Pani zaproponowała/ zapytała, czy koraliki złote obok będą pasować.. 
Więc zdjęcie porównujące : 
  I oczywiście przypadło to do gustu i wszystko zostało zatwierdzone.. Pozostało wykończyć.. :) 


Ostatecznie kolczyki wyglądały tak jak na zdjęciu powyżej.. :) A wam które bardziej przypadły by do gustu? :) Wzór mi się spodobał (już wcześniej podobnie robiłam) i na pewno jeszcze go powtórzę.. 

Dodatkowo osoba zamawiająca chciałaby także stworzyć zestaw i w przyszłości planuje bransoletkę/ wisiorek do tego.. :) 

Jestem bardzo zadowolona z tych kolczyków i przebiegu całego zamówienia :) .. Bo najlepiej jak takie rzeczy się widzi na żywo.. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz