poniedziałek, 29 września 2014

Czerwono mi



No i kolejny specjalny post..Na dwie okazję..

1. Cykliczne kolorki u Danutki - czyli wrzesień czerwony..


Na początku kilka słów o pracy i tym kolorze dla mnie : 

Kolor czerwony jest moim ulubionym.. Bardzo lubię wszystko co jest z nim związane.. Samochody czerwone są dla mnie najpiękniejsze, w czerwonym ubiorze, dodatkach jest mi najwygodniej i lubię otoczenie w czerwonych kolorach.. Wschody, zachody, ogród kwitnących czerwonych kwiatów, bukiety od męża z czerwonymi różami.. Sama aktualnie mam czerwone trampki, które uwielbiam, wygodne i do wszystkiego można założyć.. świetnie pasuje z moją czerwoną kurtką.. :D .. Ale jak to z ulubionymi kolorami.. :D Ale już dość tego czerwonego.. Zmieńmy temat na bardziej "biżuteryjny"..
W ostatnie pochmurne dni gdy buszowałam po internecie, różnych stronach właśnie wpadłam na blog Danutki i postanowiłam wziąść w nim udział.. Nie byłam pewna czy się uda skończyć do końca września ale udało się ..
Przez to że pogoda była nie najlepsza a ja chorowałam, to miałam więcej czasu na szycie.. Nawet inne rzeczy udało mi się zrobić.. :D .. Ale to przy następnych postach w tym tygodniu :) .. 

Ten post "poświęcony" kolorowi czerwonemu a zatem teraz czas na mój czerwony zestaw .. Kolczyki sutasz i naszyjnik z łańcuszkiem kulkowym.. z dodatkami srebrnymi :)
Chciałam żeby to był zestaw elegancki i .. no cóż.. Trochę się przeliczyłam z tą myślą.. Miał być zestaw ale jak to zrobić jak brakuje sznurków czerwonych , a szarych nie chciałam dawać.. Dobrze że miałam metalizowane, które umożliwiły mi wykonanie do końca zestawu :D 




Kilka słów do tego.. Jak już wyżej pisałam na początku pomysł na ten komplet był przez Panią Danutę na swoim blogu, apropo cyklicznych kolorków, ale każdy chyba skojarzy ten zestaw jako pikantny, ostry i także z tego względu postanowiłam wziąć udział także w drugim wyzwaniu, gdzie można także coś wygrać. :D Wiem , że nie jest to najlepszy zestaw, bo robiłam lepsze, ale mam nadzieję, że także zostanie doceniony.. :) 
Buszowałam po internecie i często natrafiałam na "szufladę" , ale nie miałam pomysłu co wykonać.. Ale wszystko się połączyło w jedną całość :D .. 



A tu kilka zdjęć na różnych teksturach :D : 










28 komentarzy:

  1. Piękny ognisty zestaw! Na pewno przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik, idealny do małej czarnej! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Reniu w mojej zabawie.Na samym początku przypominam o dobrym zapoznaniu się z regulaminem i wdrożeniem go w życie blogowe,choć może być to na samym końcu trudne ,bo sporo powstało czerwonych prac.Cieszę się ,że biżuteria sutaszowa również się pojawiła w cyklicznych kolorkach ,bo bardzo ją lubię ,choć na żywo nawet nigdy nie widziałam .
    Twój komplecik wyszedł prześlicznie ,jestem nim oczarowana .
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam niebawem na kolejny kolorek :)

    Ps.
    Proszę wyłącz w ustawieniach weryfikację obrazkową .

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam sutasz a ten komplet jest cudny.....i zostaję na dłużej jako marta jung......pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wow... cudny ten zestaw . Uwielbiam sutasz , niestey póki co tylko podziwiam , ale kiedys na pewno spróbuje , bo jestem nim zafascynowana. Fajnie że dołaczyłas do grona kolorystek. Pozdrawiam
    P.S. Ustwienia /komentarze / weryfikacj obrazkowa/ wyłacz. Strasznie nie lubiana przez blogowiczki , i strasznie uciążliwa w dodawaniu komntarzy a nie słuzy niczemu.:-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biżuteria, bardzo ognista.Próbowała kiedyś sutaszu i wiem, że nie jest to łatwa sprawa stworzyć takie cudeńka:)) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci pięknie ten komplecik wyszedł. a kolor czerwony super, z daleka będzie przyciągał wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplecik będzie pięknie się prezentował i oczko przyciągał:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik! Taki... ognisty :) Kojarzy mi się flamenco ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rajusiu jaki cudny, zjawiskowy komplecik!!! Jestem nim oczarowana:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ognisty, pełen energii komplecik. Z tymi pracami na ostatni moment tak jest, zawsze czegoś zabraknie - wiem coś o tym :-).
    Idealnie wywiązałaś się z zadania :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ piękny komplecik zrobiłaś:))cudo:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Napracowałaś się przy tym komplecie,ale jak widać opłaciło się,bo wygląda pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Komplecik superowy :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze zachwycam się sutaszowymi pracami , a Twoja jest po prostu urzekająca

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna biżuteria, wolę ją podziwiać niż tworzyć, więc Wielkie Brawa, za to dzieło !

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny komplet! Uwielbiam sutasz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze jak widze taka piekna bizuterie to uczu nie moge oderwac. Jestem po wrazeniem zdolnosci. Nie myslalas o programie MAM TALEnt?

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny zestaw. Do poprawności zgłoszenia brakuje linku w poście, który prowadzi do "Otwórz Szufladę".

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekny zestaw. I masz rację ostry :). Podobają mi się srebrne dodatki - tak ładnie dopełniają czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne!
    czemu kojarzy mi się z Aztekami...? :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny, rozgrzewający komplet w sam raz na pochmurne dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. W sutaszu kocham się od dawna, a ten zestaw jest wyjątkowo piękny!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń