wtorek, 11 listopada 2014

Neony

No i już jest..
Post z moimi pierwszymi neonowymi kolczykami.. Każdy inny i każdy wyjątkowy .. Już dziś zapowiadam , że post będzie edytowany jak zrobię czwartą parę z czwartym neonowym kolorem.. Póki co szukam inspiracji z jakim go połączyć i jaki wzór wykorzystam :)
Ale powróćmy.. Dzisiaj 3 pary kolczyków ze sznurkiem neonowym :D



Neonowy różowy połączony z białym .. :)  

Koraliki szklane, malowane i neonowe różowe



Neonowy pomarańczowy połączony z kolorem czarnym.. 

Kryształek Swarovskiego, koraliki twin czarne i pomarańczowe :) 


Neonowy zielony połączony z kolorem szarym ..
Nie mam pojęcia dlaczego zdjęcia mi się obracają po załadowaniu..

Koraliki ceramiczne i małe, metalizowane, zielone.. 



No i kolejne.. Neonowy żółty połączony z ciemnym brązem.. Koraliki żółte przezroczyste z drobnymi "kryształkami" i fasetowane oraz drobne ciemny brąz (zdjęcie nie oddaje jak pięknie wyglądają na żywo) 

I wszystkie neony razem : 


I które Wam się najbardziej podobają ? :) Mnie wszystkie.. Te żywe kolory, które na żywo naprawdę  wyglądają jeszcze piękniej :) 

2 komentarze:

  1. Wszystkie śliczne ale najbardziej podobają mi się te pomarańczowe i zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zielone są super, choć ja chyba dałabym szary środek:) I pomarańcz też super:)

    OdpowiedzUsuń