poniedziałek, 3 listopada 2014

KONKURS !

UWAGA KONKURS !!

No i stało się.. 1000 wyświetleń na blogu, ostatnio moje urodziny, a już za tydzień mija rok od kiedy tworzę biżuterię sutasz ..


Trochę "historii".. na początku różnie to było z tą biżuterią.. Ciężko było coś fajnego uszyć samemu , jak się zaczyna.. Zacząć trzeba od tego, że na początek zamówiłam zestawy dla początkujących na allegro.pl .. Teraz już wiem , czemu mi nic nie wychodziła - jak sznurki bardzo słabej jakości, koraliki nierówne.. Zaczęłam zamawiać w innych sklepach bardziej specjalizujących się w jakiejś dziedzinie ( w tym przypadku natrafiłam najpierw na sklep marmad.pl i kadoro.pl ) tam już zamówiłam tak jakby "próbki" , przekonałam się do równych koralików :D .. Gdy już zaczęłam coś tworzyć, rozdawałam po znajomych, zainteresowanie wzrosło i zaczęło się jakoś tworzenie dla kogoś, zamówienia i poszło.. Cały czas próbuję, szukam nowych inspiracji i cały czas sama projektuję, na bierząco zmieniam projekty , dodaję  coś od siebie i wkładam swoje serducho :D

Teraz coś o konkursie.. Apropo wszystkich trzech rzeczy, które nałożyły się na siebie .. :D

Aby wziąć udział należy:

  •  wysłać mi zdjęcie (krajobrazu) własnej roboty (do piątku 7.11)
  •  napisać komentarz pod tym postem, że bierzesz udział
  •  miło by było dodać mnie do obserwowanych tu i na facebooku                                                             (wpisz: BiżuteriaReni)
  •  dodaj banerek na czas trwania konkursu :)



Później ja robię do tego jakie drobne kolczyki (postaram się jak najszybciej) ,będzie kilka postów i każdy przypisany do zdjęcia/kolczyków , wygra osoba, pod którym będzie najwięcej komentarzy z treścią "głosuję" i kilka dodatkowych słów także może się znaleźć..

Bardzo bym prosiła o opinie , czy taki konkurs będzie akceptowany, czy ktoś chciałby wziąć udział na facebooku (jakoś połączy się to) - piszcie na e-mail :)

Osoby chętne niech wpiszą pod tym postem komentarz a tutaj będę wymienieni (żeby była jasność dla wszystkich)

Biorą udział w konkursie :
- wiki0877 - prosze o wykonanie wszystkich punkcików  :)
-
-
-


Czy pisałam już o wygranej ? Wygrasz kolczyki inspirowane Twoim zdjęciem (nie zaprzeczam + prezent niespodzianka) Zachęć już teraz swoich znajomych do obserwacji :D


Proszę śledzić posta/niektóre informacje mogą ulec zmianie (z racji, że pierwszy raz organizuję taki konkurs ) Jeśli ktoś umie robić banerki konkursowe proszę się odezwać na e-mail : 
bizuteriarenia7.11@op.pl ) Dziękuję :) 

2 komentarze:

  1. Przede wszystkim 100 lat 100 lat wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Jestem pewna ,że jeszcze kilka 1000 cy wyświetleń ci grozi :) Czego z całego serca ci życzę bo biżuteria którą tworzysz jest nie tylko tworzona z pasją ale i z sercem które widać włożone w każdy element twojej biżuterii. Z przyjemnością dodałam cie do znajomych . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń