czwartek, 13 listopada 2014

Czerń z nutką złota

Dziś chciałabym zaprezentować mój wisiorek z kameą :) 
Zastanawiałam się wcześniej żeby zrobić kolczyki z nimi, ale po "ozdobieniu" ich byłyby zbyt wielkie i zrobiłam wisiorek ze złotymi dodatkami.. 
A przy okazji mam jeszcze jedną , aby zrobić jeszcze jeden wisiorek lub naszyjnik .. A na pewno się to stanie :) 
Tak więc trzeba też napisać, że kolczyki, później wisiorek był tworzony specjalnie na wyzwanie szuflady :D <klik tu>


A teraz mój wisiorek.. Muszę się trochę po przechwalać - bardzo mi się podoba i najchętniej sama bym go wzięła, ale hymm.. jak szewc w dziurawych butach chodzi -  tak jak nie przepadam za biżuterią na co dzień :)  Dlatego też zapraszam do zamówień na imprezy okolicznościowe.. 






2 komentarze:

  1. Piękny jeszcze takiego nie widziałam bardzo efektowny . Jednak uważam ,że nie pasuje ten łańcuszek do niego :)

    OdpowiedzUsuń