wtorek, 20 stycznia 2015

Czerwień na czasie ..



Gdzieś czytałam, że ten odcień czerwieni, bordo (czy jak tam go można nazwać) był/jest najmodniejszym, najczęściej używanym ostatnio kolorem :) 
W połączeniu ze złotym wygląda fenomenalnie :D .. 

Zdjęcie nie oddaje tego jak wygląda na żywo.. 
(nie mam talentu do robienia zdjęć :( ) 





Ostatnio na facebook'u znalazłam przypadkowo /przez znajomość z inna sutaszową osobą  - wydarzenie 52 projekty w ciągu roku .. 
Zdecydowałam się dołączyć, bo jest to jakaś też motywacja - jeden zestaw/projekt na tydzień..

Tak więc ten jest drugi.. Tam już trzeci pokazałam, a na stole czwarty się robi :D
Mam nadzieję, że ktoś jeszcze będzie śledzić moje poczynania..

Jestem otwarta na sugestie, opinie, komentarze i podpowiedzi.. :) 

Już niedługo kolejny post .. :) 

Pozdrawiam czytających i komentujących :) 
(posyłajcie linki gdzie można was odwiedzić )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz