piątek, 16 stycznia 2015

Coś z czerwonym :D

Dzisiaj powracam w nowym roku :D ..
Zrobiło się kilka zestawów przez ten czas, kiedy mnie tutaj nie było..
Teraz wszystko po kolei ..
Na pierwszy odstrzał wisiorek i bransoletka..





 Zacznę od początku skąd te pomysły na zestawy..

Ostatnio nabyłam nowy punkt zbytu moich malutkich dzieł (wypożyczalnia przy wyciągu narciarskim)
Pewna osoba zaproponowała mi współprace  i zgodziłam się.. 
Przed świętami rozmowy i pierwsza dostawa.. 
Na święta mieli przyjechać znajomi  ze wschodu.. 
Podpowiedziała mi, że oni bardzo lubią czerwony i bardziej bransoletki, bo kolczyki nie każdy lubi duże :) Tak więc postanowiłam iść w tym kierunku i zestaw składający się z bransoletki i wisiorka..

Skoro czerwony to czerwony Skwarek* i  chciałam też wykorzystać dawno nie ruszane rurki.. 
Zamówiony sznurek o kolorze kości słoniowej czekał na wykorzystanie ponownie.. Tak więc zastanawiałam się jeszcze czy sam kościowy kolor nie bedzie zbyt "przymulający" a niestety nie miałam typowo czerwonego sznurka - wpadłam na pomysł wykorzystać także czerwony sznurek metalizowany, który leżał w kącie :D

I tak powstał wisiorek oraz bransoletka.. (niestety z braku dużej ilości materiałów nie mogłam nic więcej stworzyć do tego zestawu w tej kolorystyce)
..
Kolejny zestaw także jest w odcieniu czerwonego.. ale o nim w następnym poście :) 

Mam nadzieje, że ktoś przeczyta.. i będzie poszukiwał następnego posta :D .. 

Pozdrawiam ! 

1 komentarz:

  1. Bardzo sympatyczny komplecik:) Zyczę powodzenia w nowej współpracy:) Czekam na ciąg dalszy:)

    OdpowiedzUsuń