środa, 3 grudnia 2014

Zmiany zmiany zmiany !

Ostatnio mało mnie tutaj było ze względu, że pocięłam palec, który bardzo pomocny jest w tworzeniu sutaszu.. a jak już trochę lepiej było to robiłam bransoletki zamszowe, modułowe i z koralików, a od początku tego tygodnia znów zaczynam szycie techniką sutasz i nastawiam się już na święta.. :)

Ostatnio trochę się nie układa ze sprzedażą moich prac, ale wiem, że wszystko rozpłynie się przez zimę jak będą goście.. :D

Ludzie pytają, ale mogą zdobyć tylko u mnie osobiście, bo (JESZCZE) nie prowadzę swojego własnego sklepu.. :)  lub w sklepie u znajomej , która prowadzi sklep z rękodziełem artystycznym (na Podhalu) ..

No ale jak o zmiany chodzi to znaczy, że sporo się zmieni.. Blog będzie głównym "porozumieniem" z przyszłymi klientami :D .. Będzie wszystko co się dzieje u mnie, ze mną, z moją biżuterią..

Mam wiele planów, marzeń do zrealizowania na przyszłość :D .. Ale pewnie jak to zawsze u mnie wychodzi to nawet połowa nie do zrealizowania..

Zaczynam od początku, czyli zacznę także od początku.. Najpierw przedstawię się Wam i opowiem co nie co o sobie..

Jestem Renata Kuruc, mam zaledwie 21 lat  i mam już kochanego synka Marcinka, który ma ponad 2 lata .. Aktualnie jestem bezrobotna ( w sumie to tworzę biżuterię w wolnym czasie) .. Jestem technikiem  architektury krajobrazu, od przyszłego roku planuję iść do pracy , ale także chciałabym rozwinąć swoją działalność pod kątem tworzenia rękodzieła..

Miałam kilka propozycji na rozwinięcie się, ale to głównie inne osoby wycofywały się z jakichś powodów.. :)
-wystawki w dwóch gabinetach kosmetycznych(ale każdy chciałby sobie wybrać co ma wisieć - najlepiej gdyby zrobić zamówienie dla  nich )
- gablotka w wypożyczalni na zimę (aktualne)
- sprzedaż w dwóch sklepach z rękodziełem (jeden w Austrii - nie wypalił z przyczyn osobistych z drugiej strony, oraz u sąsiadki - ciągle rozwijający się, ale także wybrane zestawy)
Czekam na kolejne propozycje, ja szukam czegoś "więcej" i liczę także na wasza pomoc.. :)

Nie wiem czy powinnam pisać co chciałabym zrobić, bo ludzie by się śmiali, że chcę niemożliwego :D .. Potrzebuję pomocy, osób, które mają doświadczenie w promowaniu.. Gdyby taka osoba chciałaby się podzielić ze mną cennymi radami zapraszam na priv (e-mail: bizuteriarenia7.11@op.pl)

Hymm.. żeby nie było nudno przedstawiam Wam mojego bąbelka :






U nas zima już się zaczęła .. Tak więc w głowie narodził się plan tworzenia kolekcji zimowej.. :D 
Tak wiec zapraszam już niebawem do kolejnego postu , w którym więcej zimy pokażę :D 

Dziękuję za uwagę i do usłyszenia ponownie.. :) Pozdrawiam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz