środa, 10 grudnia 2014

Sznurki i szkło

1400 odwiedzin stuknęło :) Szkoda, że dopiero zaczynam.. :) Dziś słoneczko świeciło :) 
Trochę z synkiem powygłupialiśmy się, podreperowali bałwanka, przewoziliśmy śnieg traktorkiem.. 
.. ale było tak zimno, że zaledwie niecała godzina nam wystarczyła , żeby zmarznąć i szybko wracać się do domu.. 
I jeszcze taki myk zrobiłam , że przed wyjściem otworzyłam okno (miało być na chwilę) , ale jak wróciłam to zapomniałam o tym, a bawiliśmy się w pokoju obok.. :D 
No ale przez to pokój się dotlenił.. :D .. Marcinek zasnął wiec znów mama ma chwilę dla siebie.. 
Teraz szybko już kończę, żeby nie było, że tylko na necie siedzę i biorę się dalej do roboty.. 

Ale po to tu piszą, żeby przedstawić co nie co.. coś innego, coś co jeszcze nie było i kilka innych koralikowych rzeczy :) 

No to na początek mała podpowiedz co oferuję nowego: 


Różne kolory do wyboru.. A co oferuję z tego ? :D 




Naszyjniki i bransoletki jako komplet.. Ale, ale.. Jak ktoś by zechciał to można zrobić wisiorek sutasz do koloru, jakąś zawieszkę albo coś jeszcze innego :D 

Tak więc zapraszam do komentowania co i jak lubicie, co i jak dobrze wygląda, jakieś podpowiedzi i w ogóle ciekawe informacje, porady :) 

A teraz kolejna inność jaka u mnie się pojawiła ostatnio :









Są to zestawy bransoletki z kolczykami z koralików szklanych  i przekładek ozdobnych.. Bardzo efektowne i bardzo polecam.. :) 

Wszystko jest jeszcze do zdobycia :) 

Na dziś tyle.. Lecę coś nowego tworzyć.. Do usłyszenia ponownie ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz