poniedziałek, 15 stycznia 2018

Nowy rok nowe marzenia nowe plany

Jak co roku , gdy mija Sylwester pojawiają się nowe plany, marzenia i postanowienia. Każdy chce aby Nowy Rok był lepszy a przynajmniej taki sam jak ubiegły. Mój 2017 rok był jednym z tych o których wolałabym zapomnieć. Jedna rzecz mnie tylko ucieszyła którą jeszcze w tamtym roku rozpoczęłam. A mianowicie zaczęłam pracować dorywczo. Z czego jestem bardzo dumna. Że w końcu coś w moim życiu drgnelo.
Miałam kilka bardzo fajnych zleceń na biżuterię.  W tym ślubna z której jestem niesamowicie dumna. Zaraz wam ją pokaże. Uszyłam także kilka par kolczyków dla znajomych. Oraz na urodziny i inne okoliczności. Nie było mnie tutaj bo zwyczajnie nie myślałam o tym żeby coś napisać bo to jedna z moich słabych stron.
Kochani.. moje marzenia są na wyciągnięcie ręki ale nie tylko ode mnie zależą.. moje problemy są do rozwiązania ale potrzebują czasu.. moje plany się spełniają.. małymi krokami do przodu..
W tym roku czuje się silniejsza osoba. Wiem na kogo mogę liczyć i wiem komu nie mogę ufać. Tak bardzo czasami się staramy zrobić dobrze innym że zapominamy o sobie.. o tym że to właśnie my musimy wziasc się w garść i pomyśleć o sobie na przekór wszystkim.. bo gdy Ty jesteś szczęśliwy innych to boli.. niestety.. i nigdy wszystkim nie dogodzisz.  Dlatego zaczęłam od siebie.. zaczęłam brać to co najlepsze.  Staram się zawsze aby nikt nie ucierpiał.. ale powiem Wam szczerze.. że to czy ktoś będzie zadowolony z twojego postępowania czy nie to TYLKO od niego zależy..
A teraz pokaże wam moje prace z tamtego roku :

1.4 pary kolczyków dla koleżanek z którymi chodziłam na fitness..




Był to jeden z pierwszych kroków postawionych w dobrym kierunku. Byłam dziewczynom  wdzięczna za to że wspierały, wysłuchały a przede wszystkim za to że były.. że razem się nakrecalysmy i trwały.. żeby zmienić swoje życie .. każdy miał inny cel inne postanowienia.. ale i przez ten pierwszy krok zawsze kolejne stają się łatwiejsze.   

2. Kolczyki które robiły furorę .. zrobiłam drugie bardzo podobne tyle że z innych materiałów. Wciąż dostępne 😃


3. Kolczyki dla przyjaciółki na urodziny.. mam nadzieję że nie będą się kurzyły w szafie 😂


4. Kolczyki które uszyłam dla siebie..  Gdyby ktoś chciał odsprzedam.. piękny krwisty kolor z dodatkiem złota wygląda pięknie 😃


 5. Zestaw ślubny (niestety nie mam zdjęcia wykończonych i profesjonalnych) . Pięknie wyglądający jako dodatek to ślicznej Panny młodej w sukni ślubnej 😘


6. Zestaw ślubny w nietypowym kolorze.  Kremowy z szampańskimi kryształkami oraz złotymi koralikami przepięknie wyglądał jako dodatek ślubny.. Dodam jeszcze ze do tego zestawu był także pasek przyszywany do sukni na drugi dzień wesela 😍 zakochałam się w tym zestawie i jestem z niego przeogromnie dumna.  


Kochani.. chciałabym częściej być tak szczęśliwa jak aktualnie z tych wyzej rzeczy. Ale życie nie jest łaskawe i swoje trzeba przeżyć.. to że jestem taka osoba też nie ułatwia. To że mam kochanych rodziców i mnie taka wychowali, wpoili takie zasady które w dzisiejszych czasach już przechodzą w zapomnienie stają się dla mnie góra , murem które trzeba przejść.. trzeba się przełamać.. dlatego w tym roku 2018 życzę Wam spełnienia marzeń, trwaniu w postanowieniach i żebyście zadbali o własne życie.. abyście byli szczęśliwi oraz nie mieli problemów i zmartwień.  
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

1 komentarz:

  1. If you're trying to lose pounds then you certainly need to start following this brand new custom keto plan.

    To produce this service, certified nutritionists, fitness trainers, and cooks united to provide keto meal plans that are powerful, convenient, money-efficient, and satisfying.

    Since their launch in early 2019, hundreds of individuals have already remodeled their body and well-being with the benefits a great keto plan can provide.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-certified ones given by the keto plan.

    OdpowiedzUsuń