niedziela, 26 lutego 2017

Magicznie


Ostatnio chce nadrobić zaległości. Zaczęłam brac udział w konkursach, ale takze ostatnie nowosci i zalegle rzeczy pokazać. 
Dzisiaj zabieram w świat mój magiczny. Pokolei. 
1. Konkurs pod tematem "Kraina Czarów". Rozległy temat i mozna je przeróżne interpretowac. Ja jeszcze w tamtym roku zaczęłam tworzyc wlasnie cos magicznego. Mój naszyjnik mieni sie za sprawa kilkudziesięciu krysztalkow, ktore sa przyklejone w kazda stone. Moze dlatego tak ciężko jest mi zrobic dobre zdjecie . 
Skonczylam koncem roku, ale jeszcze nigdzie nie pokazywałam, ze wzgledu na to zdjecie. Mam nadzieje, ze oddaje choc troche to jak pieknie wyglada i sie blyszczy. :-D




2. Nawiązując do Krainy Czarów. Wychowałam sie w malowniczej miejscowosci w gorach. W Bukowinie Tatrzańskiej skad rozprzestrzeniają sie magiczne widoki. Samo miejsce jest wyjatkowe. Wlasnie TAM mozna naprawdę odpocząć od codzienności. Cisza, spokoj i przepiekne widoki sa walorami tego miejsca. Zawsze, gdy czlowiek ma problem- pojechac tam i napić sie kawki czy herbatki na świeżym powietrzu pomaga. Zapraszam serdecznie.




Mam mnóstwo zdjec z mojej okolicy. Obserwujcie mnie a na pewno je zobaczycie. 
Pozdrawiam serdecznie i przesylam buziaki .. :-* :-* :-*

2 komentarze:

  1. Piękny naszyjnik, niczym dar dla Królowej Śniegu :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu "Kraina Czarów" i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje.. branie udzialu w takim wyzwaniu to czysta przyjemność :-D pozdrawiam

      Usuń